
Noc Reklamożerców to unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam
Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych odbywających się nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce to już 25 edycja!
Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców biorą udział tysiące fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem trzydziestej siódmej Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty.
W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne i nie tylko wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa.
Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła o najważniejsze cywilizacyjne sprawy , w tym z marnotrawstwem żywności.
Mówiąc krótko, jak co roku szalona noc, szalonych pomysłów dla szalonej publiczności!
Start: 13.04.2018r. godz. 23.00 do rana
Zaproszenia na seans
Dzięki uprzejmości Kina Helios w Dąbrowie Górniczej mamy dla was 1 podwójne zaproszenie na tą wyjątkową noc. Szczegółowe informacje jak ją zdobyć i formularz konkursowy – znajdziecie poniżej w sekcji “Konkurs”.
[ Czas zgłoszeń upłynął – zwycięzcę poinformowaliśmy emailowo ]